Prekių pristatymas

          

Prekės pristatomos Omniva, LP Express, DPD, Itella Smartpost paštomatais ir naudojantis Venipak, DPD kurjerių paslaugomis visoje Lietuvoje. Darant užsakymą pasirinkite Jums labiausiai tinkantį pristatymo būdą ir taisyklingai nurodykite gavėjo duomenis, kad siunta jus pasiektų be jokių nesklandumų.

  • Siuntimo kaina Itella Smartpost paštomatais 2.29, kurjerio paslauga 2.99.
  • Siuntimo kaina LP Express paštomatais 2.29kurjerio paslauga 3.19.
  • Siuntimo kaina DPD paštomatais 2.49kurjerio paslauga 3.29.
  • Siuntimo kaina Omniva paštomatais 2.49.
  • Siuntimo kaina Venipak kurjeriu 3.19.

Užsakymams virš 39€ taikomas nemokamas pristatymas paštomatu Lietuvoje!

Prekės išsiunčiamos per 1-2 d.d. nuo apmokėjimo už prekes gavimo. Po 17:00 apmokėto užsakymo išsiuntimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo sekančios darbo dienos. Išsiuntus prekes pirkėjas apie prekių išsiuntimą informuojamas el. paštu, kuriame nurodomas siuntos sekimo numeris.

Pasirinkus LP Express pristatymo būdą, galima pasinaudoti C.O.D. paslauga, t.y. susimokėti už prekes atsiėmimo metu. Paslaugos kaina sumokant paštomate 0.49€, kurjeriu 1.89€. 

Siuntimas į užsienį


Siuntimas į Latviją ir Estiją vykdomas naudojantis Itella Smartpost paslauga.

Siuntimo kaina Itella Smartpost paštomatais Latvijoje 2.99, kurjerio paslauga 3.99€.

Siuntimo kaina Itella Smartpost paštomatais Estijoje 3.49 €, kurjerio paslauga 4.99€.


Siuntimas į kitas ES šalis vykdomas naudojantis Packeta paslauga.

Siuntimo kaina į Packeta partnerių paštomatus kitose ES valstybėse 5.00

Grąžinimo politika

Remiantis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsniu, bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais internetu sudarytos sutarties atsisakymą, Klientas turi teisę per 14 dienų prekės gavimo, nenurodydamas priežasties, atsisakyti sutarties ir prekę grąžinti (išskyrus Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 2 dalyje numatytas išimtis).

Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas jam turi būti grąžinti ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos. Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės.

Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis teisės aktuose numatytais atvejais ir tvarka.

  • Pirkėjui grąžinant kokybiškas prekes būtina laikytis šių sąlygų:
  1. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;
  2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta/nepanaudota;
  3. Prekė turi būti nepraradus prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės).
  4. Negrąžinamos prekės, kurios buvo pirktos ne iš Pardavėjo arba kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos.
  5. Grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta - kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos.

Už kokybiškų prekių grąžinimą apmoka prekes grąžinantis asmuo.

Prašymą grąžinti prekes pirkėjas pareiškia susisiekus elektroniniu paštu info@asianblossom.lt užpildydamas jam atsiųstą prekės grąžinimo formą.

Grąžinant nekokybiškas prekes pirkėjas privalo užpildyti prekės "Grąžinimo formą" kurią jis gauna susisiekus su pardavėju el. paštu info@asianblossom.lt, išsiųsdamas užpildytą ir pasirašytą skanuotą „Grąžinimo formą". Pirkėjas išsiunčia šią formą el.paštu info@asianblossom.lt kartu su prekių įsigyjimą įrodančiu dokumentu. Taip pat šiuos dokumentus galima pridėti prie grąžinamos prekės siuntos. 

Pardavėjas už grąžintą prekę ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo daikto grąžinimo dienos, grąžina sumokėtą prekės kainą pirkėjui į jo nurodytą grąžinimo formoje sąskaitą. Už netinkamai nurodytą banko sąskaitą atsako pirkėjas. Pinigai grąžinami tik banko pavedimu, grynųjų pinigų operacijos neatliekamos. 

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr