DUK

  • Kokie yra užsakymo apmokėjimo būdai?

Perkant prekes mūsų elektroninėje parduotuvėje apmokėjimas vykdomas per “Montonio Finance” mokėjimų surinkimo sistemą. Apsipirkimo metu galėsite pasirinkti jums patogų atsiskaitymo būdą: Swedbank, SEB, Luminor ir kt. elektroninę bankininkystę arba suvedus Visa/ Mastercard kortelės duomenis, Apple pay/ Google pay. Už papildomą mokėstį yra galimybė sumokėti siuntos atsiėmimo metu, pasirinkus LP Express pristatymo būdą.


  • Kaip sužinoti kur yra mano siunta?
Paruošus ir perdavus Jūsų užsakytas prekes kurjeriui jūs gausite apie tai informuojantį elektroninį laišką su siuntos sekimo kodu. Su juo pasirinkto kurjerio (Omniva, LP Express, Itella Smartpost, DPD) svetainėje galėsite pasitikrinti, kokia yra jūsų siuntos būsena.

  • Per kiek laiko gausiu prekę?
Dažniausiai prekės yra išsiunčiamos tą pačią arba sekančią darbo dieną po apmokėjimo gavimo. Daugiau apie prekių siuntimo sąlygas galite sužinoti prekių pristatymo skiltyje.

  • Ar yra galimybė atsiimti prekes jūsų parduotuvėje?
Įprastai prekės yra siunčiamos kurjeriu arba į paštomatus. Norint atsiimti prekes nemokamai Šiauliuose, parašykite mums žinutę, arba el. paštu.

  • Ar parduodamos prekės originalios? Kaip galiu patikrinti jų orginalumą?
Mūsų parduotuvėje parduodamos tik originalios ir kokybiškos prekės iš autorizuotų Europos tiekėjų. Ant kai kurių gamintojų prekių nurodyti serijiniai numeriai, hologramos ir kitos prekės orginalumą padedantčios identifikuoti priemonės. Tam tikrais atvejais būtina į savo išmanųjį prietaisą atsisiųsti ant hologramų nurodytas programėles (pvz. Hidden Tag), tam, kad jas panaudojus ir nuskenavus hologramą būtų patikrintas jos orginalumas. 

  • Ar jūsų parduotuvėje galima apsipirkti be registracijos?
Taip galima, atsiskaitymo nustatymai skiltyje pasirinkite pirkti be registracijos.

  • Ar siuntas pristatote tik Lietuvoje?
Šiuo metu išplėtėme siuntų pristatymo tinklą ir pristatome siuntas visoje Europos Sąjungos teritorijoje.

  • Ar parduodamos prekės yra atitinkačios Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 1223/2009 dėl kosmetikos gaminių reikalavimus?

Taip. Visi mūsų parduotuvėje parduodami kosmetikos produktai yra gaunami iš platintojų esančių Europos Sąjungoje, kurie vadovaujasi šiuo reglamentu ir yra arba atsakingi asmenys, arba yra delegavę atsakingo asmens vaidmenį Europos Sąjungoje esantiems subjektams.

  • Kaip grąžinti prekę? Kokios yra grąžinimo sąlygos?

Su grąžinimo sąlygomis galite susipažinti prekių grąžinimo skiltyje. Norėdami grąžinti naują prekę, parašykite el. paštu info@asianblossom.lt.