Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas jam turi būti grąžinti ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos. Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės.
Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis teisės aktuose numatytais atvejais ir tvarka.
Už kokybiškų prekių grąžinimą apmoka prekes grąžinantis asmuo.
Prašymą grąžinti prekes pirkėjas pareiškia susisiekus elektroniniu paštu info@asianblossom.lt užpildydamas jam atsiųstą prekės grąžinimo formą.
Grąžinant nekokybiškas prekes pirkėjas privalo užpildyti prekės "Grąžinimo formą" kurią jis gauna susisiekus su pardavėju el. paštu info@asianblossom.lt, išsiųsdamas užpildytą ir pasirašytą skanuotą „Grąžinimo formą". Pirkėjas išsiunčia šią formą el.paštu info@asianblossom.lt kartu su prekių įsigyjimą įrodančiu dokumentu. Taip pat šiuos dokumentus galima pridėti prie grąžinamos prekės siuntos.
Pardavėjas už grąžintą prekę ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo daikto grąžinimo dienos, grąžina sumokėtą prekės kainą pirkėjui į jo nurodytą grąžinimo formoje sąskaitą. Už netinkamai nurodytą banko sąskaitą atsako pirkėjas. Pinigai grąžinami tik banko pavedimu, grynųjų pinigų operacijos neatliekamos.
Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr